Girona acull l'exposició sobre Ernest Lluch

Prop d'un centenar de persones van assistir a l'acte inaugural de l'exposició Ernest Lluch, l'esforç per construir un país, que va tenir lloc dilluns 28 de juny al vespre, a la llibreria i seu de la Delegació del Govern de la Generalitat a Girona.
  • IMGP2220redux0.JPG
Gairebé a la mateixa hora que es donava a conèixer la sentència de l'Estatut de Catalunya per part del tribunal constitucional, s'iniciava aquest acte emotiu, marcat pel record i l'empremta deixada per Ernest Lluch a terres gironines. Varen intervenir, per aquest ordre: Delegat del Govern de la Generalitat a Girona, Sr. Jordi Martinoy; el vicepresident de la Fundació Ernest Lluch i comissari de l'exposició, Sr. Enric Lluch; el vicepresident de la Fundació Ernest Lluch i senador, Sr. Lluís Maria de Puig; l'alcaldessa de Girona, Sra. Anna Pagans; i la Consellera de Salut, Hble.Sra. Marina Geli. Aquesta exposició itinerant inaugurada a Madrid l'any 2007s'exhibirà a Girona, del 28 de juny i fins el 5 de setembre de 2010.

Descarrega