Finalistes i acte de lliurament del Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques 2018

Acte d'entrega d'aquest premi al millor treball de recerca de batxillerat

La Facultat de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra i la Fundació Ernest Lluch, amb el propòsit comú d'incentivar la recerca convoquen, anualment, el Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques, amb l'objectiu de premiar el millor treball de recerca d'aquesta matèria, elaborat pels estudiants de batxillerat dels centres públics, concertats i privats de Catalunya.
  • CartellCienciespoli23998310.jpg
El proper divendres 18 de maig de 2018, a les 12:00 hores, tindrà lloc l'acte de lliurament del XIIIè Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques, a la Sala de Graus Albert Calsamiglia del Campus de la Ciutadella de la UPF

A l'espera de desvetllar el guanyador en el transcurs de l'acte de lliurament del premi -divendres 18 de maig de 2018- ,el jurat format per membres d'ambdues institucions ha determinat que els finalistes (presentats per ordre alfabètic dels pseudònims dels autors) siguin els següents:

• Aquiles. De boig a malalt mental
  • Bot. Animals no correu tant
  • Marcello. Human Rights: Fiction or reality?
  • Merriman. Les Brigades Internacionals. Els voluntaris de la Llibertat
  • Scripta Manent. El masclisme invisible

Una vegada més, ens plau destacar la qualitat i també la quantitat dels treballs presentats, 109 en total, dels quals en sobresurten aquests finalistes, pel seu rigor, originalitat i excel·lència.