EXITOSA V JORNADA ERNEST LLUCH DE CIÈNCIES POLÍTIQUES I SOCIALS

• EXITOSA V JORNADA ERNEST LLUCH DE CIÈNCIES POLÍTIQUES I SOCIALS

La Jornada Ernest Lluch de Ciències Polítiques i Socials, que ha arribat a la seva V edició, ha pretès enguany enriquir l’anàlisi i la reflexió sobre la corrupció pública, un fenomen que influeix en el funcionament de les institucions, en les actituds de la ciutadania cap al sector públic i en la mateixa qualitat de la democràcia. La Jornada, que es va presentar sota el lema "El control de la corrupció. Instruments i indicadors per a la seva anàlisi", va tenir lloc el passat dijous 18 de febrer, de les 10.00 a les 13.30 hores, a l’auditori del campus de la Ciutadella de la UPF, i va comptar amb una bona afluència de públic. La benvinguda va anar a càrrec de Josep Joan Moreso, rector de la UPF; Jordi Guiu, degà de la Facultat de Ciències Polítiques i Socials de la UPF, i Joaquim Llach, director-gerent de la Fundació Ernest Lluch. Amplia la notícia aquí.