Èxit del seminari UB 2020 online

• Mosaic1.jpg
 Ajudes d'estat en temps de pandèmia: noves prioritats, mateixa ambició era el títol del seminari que  amb periodicitat anual promou la Facultat d'Economi i Empresade la Universitat de Barcelona i que enguany, per mesures preventivesdela Covid-19 esva dur a terme en format online.

Amb el professor Joan Ramon Borrell en la coordinació del seminari, aquest va comptar amb la participació institucional de Ramon Alemany, degà de la Facultat d’Economia i Empresa , del vicepresident de la Fundació Ernest Lluch, l'economista Josep Maria Carreras i del catedràtic d'economia Antón Costas, impulsor d'aquest acte que combina l'activitat acadèmica amb l'homenatge i record a la figura de Lluch, des de fa 18 anys. Pel que fa a la ponència-marc aquesta va anar a càrrec de Lluís Saurí, de l'Oficina de l’Economista en Cap de la Direcció General de la Competència de la Comissió Europea.

El seminari es va dur a terme íntegrament online a través de la plataforma Collaborate i va comptar amb una cinquantena de connexions regulars.