Evelio Acevedo i Lourdes Moreno analitzen el repte de les activitats creatives davant la digitalització

La Fundació Ernest Lluch i l'Ivie, en col·laboració amb la Fundació Bancaixa, han organitzat el darrer diàleg del cicle de diàlegs Crisi i catarsi: lliçons de la COVID-19 amb una sisena sessió protagonitzada per Evelio Acevedo, director gerent de la Fundació Col·lecció Thyssen-Bornemisza; i Lourdes Moreno, directora artística del Museu Carmen Thyssen de Màlaga, analitzen el repte de les activitats creatives davant la digitalització i després de la crisi de la COVID-19, a l'últim Diàleg Fundació Ernest Lluch-Ivie 2021
  • Foto_Dialogo6_FcoPerez_RafaelAlcon_EvelioEcevedoyLourdesMoreno_baja.jpg
El diàleg, que es va celebrar el dijous 25 de novembre a dos quarts d'una del migdia a la seu de la Fundació Bancaixa (València) i que es va poder seguir per streaming, va abordar la temàtica cultural des de la perspectiva dels museus.

A continuació, accedeix a la crònica elaborada per l'IVIE, així com a la nota de premsa i al vídeo íntegre del diàleg: