Ernest Lluch, impacte social i mediàtic 20 anys després

• Homage20anys.jpg
El 21 de novembre de 2020 va fer vint anys de l’assassinat de l’Ernest Lluch. Han passat 20 anys i des de la Fundació volem expressar el nostre agraïment a totes les persones i institucions de tot ordre que s'han bolcat en la realització d'actes, escrits i mostres de suport i estima des de tots els racons d'Espanya. En aquest comunicat elaborat per la Fundació expressàvem que aquest recolzament ens ha acompanyat i ajudat, no només a conservar el seu llegat, sinó a que la figura de l’Ernest Lluch sigui ja una figura per a tothom, un nom, i un espai de trobada on com a societat projectem uns valors d’allò que considerem desitjable.

El mateix 21N de 2020, però també en la vigília i en els dies posteriors, Lluch va encapçalar titulars, va generar milers de tuits i missatges a les xarxes socials i va propiciar que periodistes, acadèmics i amics el recordessin i el convertissin en trending tòpic, i el que és més important, amb algú a qui recordar 20 anys després del seu assassinat, ja sigui des d'un extrem de l'arc ideològic a l'altra. Lluch, que es definia a si mateix com a “professor”, fou també un intel.lectual, un investigador, un parlamentari, un ministre, un rector d’Universitat, un economista, un articulista, un tertulià, un barcelonista i un melòman. I un pare i un amic. I com totes, una víctima incomprensible. Per això se’l recorda, se’l reconeix i estima.

A continuació enllacem - i actualitzarem així que s'escaigui- els escrits, articles i peces informatives publicades per a l'ocasió:

Notícies Premsa i entrevistes:

Articles: