Ernest Lluch, explicat als alumnes d'ESO (2017)

Valors cívics i vida i obra d'Ernest Lluch (2017)

Com cada any, la Fundació Ernest Lluch ha col·laborat amb l'IES Ernest Lluch de Barcelona, per tal d'aprofundir en la coneixença d'Ernest Lluch i en els valors cívics que el caracteritzaren.
  • DSC_0840.JPG
Ahir, dimarts 14 de març de 2017 a la tarda, l'alumnat de 1r d'ESO va poder conèixer amb més profunditat la persona que dóna nom al seu Institut (anteriorment anomenat Institut del parc de l'Escorxador), a través del testimoni d'Enric Lluch, nebot i vicepresident de la Fundació Ernest Lluch, qui al final de cadascuna de les dues sessions que va realitzar va poder respondre les preguntes i qüestions plantejades pels nois i noies de l'IES Ernest Lluch. Al seu torn el director de la Fundació, Ferriol Sòria, va explicar els objectius i projectes de la Fundació Ernest Lluch.