El Saló de Cent, escenari d'un sentit homenatge de l'Ajuntament de Barcelona a Ernest Lluch

• IMG_20201127_191754.jpg
El divendres 27 de novembre, a les 18.00 hores (Saló de Cent, Ajuntament de Barcelona), va tenir lloc l'acte institucional de l'Ajuntament de Barcelona amb la col·laboració de la Fundació Ernest Lluch en motiu dels 20 anys sense Ernest Lluch. L’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, va obrir i cloure un acte emotiu i intens, amb representació de cada grup municipal i la presència restringida de públic, seguint la normativa vigent en prevenció de la Covid-19.

A l’acte hi participaren la filla l’homenatjat, Rosa Lluch, el president de la Fundació Ernest Lluch, Joan Majó, i el primer tinent d’alcaldia de l’Ajuntament de Barcelona, Jaume Collboni. En el decurs de l’acte, la catedràtica de Mètodes Quantitatius en Economia i Gestió de la Universitat de Las Palmas de Gran Canària, Beatriz González López-Valcarcel, va oferir la conferència “Reptes actuals i post-COVID per al Sistema Nacional de Salut”, que pots llegir-la aquí.

Vídeo de l'acte