El llibre d'Ernest Lluch a cura de Joan Armangué es presenta a Madrid i València

• LluchValencia.jpg
  • Armangu_Congreso_OK.jpg
En els propers divendres 22 d'octubre (València) i dimecres 27 d'octubre (Barcelona) tindrà lloc la presentació del llibre d'Ernest Lluch 'Romà i Rosell, el primer de tots' a cura de l'economista i polític, Joan Armangué.

Per a l'ocasió, Armangué reunirà al professor d'Histròria del Pensament econòmic, d la Universitat de València, Pablo Cervera Ferri i al conseller d'Hisenda i model econòmic de la Generalitat Valenciana, Vicent Soler, per a l'acte a realitzar en el context de la 56 Fira del Llibre de València (divendres 22 d'octubre a les 17h, sala del Museu, 1).

A Madrid, el llibre serà presentat a la sala Ernest Lluch del Congrés dels Diputats  en un acte presidit per la presidenta del Congrés, Meritxell Batet i amb participació de l'economista i president del Consell Econòmic i Social, Antón Costas, així com del mateix Joan Armangué, curador de l'obra de Lluch i del presdient de la Fundació Ernest Lluch, Joan Majó.