Diàleg sobre els efectes del confinament en l'obesitat, la nutrició i l'activitat física en infants i joves

• Webinario_10.jpg
Gregorio Varela Moreiras (Catedràtic de Nutrició i Bromatologia i President de la Fundación Española de la Nutrición), i que va comptar amb les paraules inicials del president de la Fundació Ernest Lluch, Joan Majó i del director d'Economia i polítiques de Salut de Funcas i catedràtic emèrit d'Economia de la Universidad Carlos III de Madrid, Félix Lobo.

L'acte es va retransmetre en directe pel canal de Youtube de FUNCAS i va aprofundir en una realitat plena d'arestes i que connecta la desigualtat social, els avenços en matèria de prevenció de problemes cardiovasculars i diabetes, amb una millor conscienciació dels criteris nutricionals. Per totes aquelles persones interessades a continuació reproduïm el diàleg íntegre: