Descobreix la nova web de la Fundació!

• web2.jpg
La Fundació Ernest Lluch et convida a conèixer la seva nova web, en un any ben especial i de canvis. Elaborada per DBloop, la web està concebuda per facilitar una millor gestió interna dels continguts així com per oferir una millor accessibilitat i navegació per part de l'usuari. Aquí també hi trobaràs nous apartats com ara els "Espais Lluch" i "Arxiu d'Ernest Lluch i Martín", i d'altres, amb els continguts renovats.

Al llarg d'aquest mes d'agost la web entra en servei en període de proves, per tal d'assegurar el seu bon funcionament de cara el proper mes de setembre

Moltes gràcies i bon estiu a tothom!