Conferència de Jesús Ruiz-Huertas sobre reformes fiscals i ciutadania a Saragossa

VI Conferència Enrique Fuentes Quintana (acte en homenatge al Professor D. Enrique Fuentes Quintana) - Saragossa

• P1010064.JPG
 El passat dijous 5 d'octubre la Fundación Bancaria Ibercaja i la Fundació Ernest Lluch van promoure la “VI Conferència Enrique Fuentes Quintana”, (acte en homenatge al Professor Enrique Fuentes Quintana), organitzada per la Secció Aragonesa de la Fundació Ernest Lluch, amb la col·laboració de l'Il·lustre Col·legi d'Economistes d'Aragó. Enguany la temàtica escollida va ser les reformes fiscals i el conferenciant invitat va ser el professor Jesús Ruiz-Huerta Carbonell, Catedràtic d'Economia Aplicada de la Universidad Rey Juan Carlos de Madrid, qui va pronunciar la conferència: Reformes fiscals i ciutadanía, presentada pel professor Alfonso Sánchez.

*Fotografies gentilesa de la secció aragonesa de la Fundació Ernest Lluch