Condol per la mort de Vicent Llombart

• vicent-llombart.jpg
El 29 de gener va morir en Vicent Llombart, amic i patró de la Fundació, impulsor de la secció valenciana, economista i deixeble, company i amic d'Ernest Lluch. Nascut el 1948,  va ser catedràtic d'Història del Pensament Econòmic a la Unversitat de València i Degà de la Facultat de Ciències Econòmiques a la mateixa universitat. Va ingressar en el PSPV en els primers anys del partit  i va ser nomenat conseller d'Obres Públiques, Transport i Urbanisme al juny de 1983.

Des de la Fundació, volem fer arribar el nostre condol als seus familiars i amics, i us informem que la cerimònia de comiat tindrà lloc aquest dilluns 30 de gener de 2017 a les 15:15 hores al crematori municipal (Ronda Sur) de València.

Descansi en pau.