Alumnes de l'escola Ernest Lluch d'Abrera aprofundeixen sobre la figura de Lluch de la mà de la Fundació

• Cambiartamao20170515_152413.jpg
Els vicepresidents Enric Lluch i Josep Maria Carreras i el director Ferriol Sòria, van donar a conèixer la vida i obra d'Ernest Lluch a l'alumnat de sisè curs.

Saber qui era Ernest Lluch, com era, que li agradava i a què es va dedicar, varen ser algunes de les qüestions plantejades per l'alumnat desitjós de conèixer de primera veu i d'una manera més profunda, a la persona que dóna nom a la seva escola.

Aquest acte s'emmarca en el marc de col·laboració entre l'Escola Ernest Lluch i la Fundació Ernest Lluch per tal d'apropar una mica més la figura de l'economista, polític i  professor.