Vinaròs recorda a Ernest Lluch

Divendres 4 Febrer
Hora:
Localització:
Biblioteca Municipal de Vinarós. Plaça de l'Hort dels Escribanos, s/n.

Organitza: Ajuntament de Vinaròs i Fundació Ernest Lluch (secció valenciana)
Col·labora: Bancaixa

• InvitaciVinars.jpg
La població castellonenca de Vinaròs se suma als actes en record a Ernest Lluch, amb una conferència sobre Polítiques energètiques a Europa a càrrec del fins ara Secretari d'Estat d'Energia, Pere Marín. Acompanyat per Isidoro Tapia, Secretari General de I.D.A.E, per Daniel Gozalbo, representant de la Fundació Ernest Lluch a Castelló i comarques, i per l’alcalde de Vinaròs, Jordi Romeu, participaran d'aquest acte en record dels 10 anys sense Ernest Lluch. A més es comptarà amb l'exhibició de l’exposició Ernest Lluch, el valor de la raó..