VIES DE DIÀLEG 2010

La gestió de l energia. El futur energètic al nostre país

Dia:
Dijous 3 Juny
Hora:
Localització:
Biblioteca Ernest Lluch - Auditori. Carrer de Saragossa, 27. 17003 - Girona
Organitza:Fundació Ernest Lluch i Biblioteca Ernest Lluch de l'Ajuntament de Girona.
dijous 3 de juny de 2010
19:00 hores
Per sisè any consecutiu la Fundació Ernest Lluch i l'Ajuntament de Girona a través de la Biblioteca Ernest Lluch d'aquesta ciutat, organitzen la jornada de debat i reflexió sobre qüestions contemporànies i d'actualitat
  • VIES DE DIÀLEG 2010
Enguany volem promoure un debat entre les diferents posicions existents a casa nostra a l’entorn de la gestió de l’energia i les polítiques energètiques, cercant un diàleg que permeti l’assumpció dels reptes de present i de futur en aquesta matèria cabdal per a la nostra societat. D’una banda hi tenen cabuda les qüestions relacionades amb la gestió actual de l’energia, les energies renovables i el seu impacte en el territori, el cost del canvi energètic i la gestió global i la gestió personal de l’energia, així com el futur de les energies actuals i el paper de les diverses institucions polítiques. Per a l’ocasió comptarem amb la participació de Mariano Marzo, catedràtic de Recursos Energètics a la Facultat de Geologia de la Universitat de Barcelona i d’Albert Morcego, cap de Prospectiva Energètica i Sostenibilitat a l’ICAEN, que faran les ponències inicials que donaran peu a la taula rodona de debat.

PROGRAMA:

19.00 h
Ponència a càrrec de Mariano Marzo, catedràtic de Recursos Energètics a la Facultat de Geologia de la Universitat de Barcelona.
19.30 h
Ponència a càrrec d’Albert Morcego, cap de Prospectiva Energètica i Sostenibilitat a l’ICAEN
20.00 h
Taula rodona amb la presència de:
  • Antoni Màrquez, investigador del Grup de recerca en Enginyeria de Fluids, Energia i Medi Ambient de la Universitat de Girona
  • Mariano Marzo, catedràtic de Recursos Energètics a la Facultat de Geologia de la Universitat de Barcelona
  • Albert Morcego, cap de Prospectiva Energètica i Sostenibilitat a l’ICAEN
  • Joan Vila, enginyer industrial papererdera