Termini Recepció de Sol·licituds: divendres 6 de maig de 2011

Localització:
Secretaria de la Facultat de Ciències Polítiques i Socials
Universitat Pompeu Fabra.
Ramon Trias Fargas, 25-27.

Facultat de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra i la Fundació Ernest Lluch

El VI Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques, premia el millor treball de recerca desenvolupat per alumnes de Batxillerat, en qualsevol disciplina de les Ciències Socials i Polítiques realitzat durant el present curs acadèmic 2010-2011, en els centres de Secundària públics, privats o concertats de Catalunya.

Accedeix a l'apartat d Beques i Premis de la Fundació Ernest Lluch, aquí

Localització