Tenebrae, cor de cambra britànic, protagonista del concert en record d'Ernest Lluch

Concert a la memòria d’Ernest Lluch en el marc del 38 Festival de Músiques de Torroella de Montgrí

Dia:
Dimecres 8 Agost
Hora:
Localització:
Esglési de Sant genís. Torroella de Montgrí

Festival de Músiques de Torroella - Joventuts Musicals de Torroella

• Tenebrae.jpg
Tenebrae és un dels grans cors de cambra britànics especialitzats en polifonia renaixentista. Es presenta al Festival de Torroella amb una de les obres de referència del seu repertori, el magnífic Officium defunctorum de Tomás Luis de Victoria, el Rèquiem que el més gran compositor renaixentista espanyol va escriure el 1603 en ocasió de la mort de l’emperadriu Maria, germana de Felip II. L’obra de Victoria fa tàndem, en aquest programa, amb la Missa de batalla (1649) de Joan Cererols, compositor nascut a Martorell del qual se celebra aquest any el 400è aniversari del seu naixement.

Concert a la memòria d’Ernest Lluch. Prèviament, a les 20h a la Fundació Mascort tindrà lloc la conferència sobre Joan Cererols en el 400è aniversari del seu naixement, a càrrec del professor i divulgador musical Joan Vives.

Tenebrae
Nigel Short, direcció