Conferència de Borja Adsuara a la UPF

Dimarts 14 Novembre
Hora:
Localització:
Aula (pendent de concretar) del Campus de la Ciutadella de la UPF.
  Organitzen: Fundació Ernest Lluch i UPF - Facultat de Polítiques

La ponència 'Seguretat, vigilància i privacitat com a límits en la participació política i social'  tindrà lloc el proper dimarts 14 de novembre a les 13 hores a l'aula (pendent de concretar) del Campus de la Ciutadella de la UPF.
En el marc de col·laboració iniciat l’any passat entre la Fundació Ernest Lluch i el Departament de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona, es duen a terme diverses iniciatives acadèmiques. Una d'elles, la participació dels alumnes del Grau en Filosofia, Economia i Política en el Cicle de Diàlegs al Palau Macaya de Barcelona. L'altra iniciativa és la realització de seminaris i ponències com és el cas d'aquesta, una activitat circumscrita a l'alumnat i que comptarà amb la participació del professor Borja Adsuara.

Sobre el ponent:

Borja Adsuara

Llicenciat en Dret per la Universitat Complutense de Madrid (1988), és professor, advocat i consultor, expert en Dret i Estratègia Digital. Ha estat director general de Red.es (2012-2013); Assessor Parlamentari de Telecomunicacions, Societat de la Informació i Audiovisual (2004-2012); Director de l'Observatori de les Telecomunicacions i de la Societat de la Informació, en Red.es (2002-2004); Director General per a la Societat de la Informació, en el Ministeri de Ciència i Tecnologia (2000-2002); Director del Gabinet del Secretari d'Estat de Cultura, Ministeri d'Educació i Cultura (1996-2000), i Assessor Parlamentari de Cultura (1992-1996). És professor del Centre Universitari Villanueva des de 2004, on imparteix l'assignatura de Dret de la Comunicació Audiovisual.