S'obre la convocatòria del Premi de Ciències Socials i Polítiques (2019/20)

Premi destinat al millor Treball de Recerca de Batxillerat

Dies:
Dilluns 16 Desembre 13:42
Dilluns 20 Abril 19:00
Localització:

Organitzen: Fundació Ernest Lluch i Facultat de Polítiues i Socials de la UPF

• CartellCienciespolitiques20193_Pgina_20.jpg
La Facultat de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra i la Fundació Ernest Lluch, amb el propòsit comú d'incentivar la recerca en l'àmbit de les Ciències Socials i Polítiques, convoquen anualment el Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques, destinat a premiar el millor treball de recerca desenvolupat per alumnes de Batxillerat dels centres públics, privats o concertats de Catalunya.

El XV Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques, premia el millor treball de recerca desenvolupat per alumnes de Batxillerat, en qualsevol disciplina de les Ciències Socials i Polítiques realitzat durant el present curs acadèmic 2019-2020, en els centres de Secundària públics, privats o concertats de Catalunya.

El termini de presentació dels treballs finalitzarà el dilluns 20 d’abril de 2020. I el premi té una dotació de e 700 euros pel treball guanyador i 100 euros per cadascun dels accèssits

També pots accedir a les bases de la present convocatòria, aquí o baixar_te-les en PDF