Lliurament del Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques - 2011

Acte d'entrega d'aquest premi al millor treball de recerca de batxillerat

Dia:
Dimecres 22 Juny
Hora:
Localització:
Universitat Pompeu Fabra.
Sala Albert Calsamiglia.
Campus de la Ciutadella

Organitzen: Facultat de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra, i Fundació Ernest Lluch

L'acte serà presidit pel Sr. Josep Ferrer, Vice-rector de Relacions Internacionals de la UPF i comptarà amb la presència del degà de la Facultat de Ciències Polítiques i Socials, Sr. Jordi Guiu i del president de la comissió acadèmica de la Fundació Ernest Lluch, Sr. Josep Maria Carreras

• Cartell20111.jpg
El proper dimecres 22 de juny  de 2011a les 12 hores, tindrà lloc l'acte de lliurament d'aquest premi destinat a l'alumnat de batxillerat de Catalunya.

La Facultat de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra i la Fundació Ernest Lluch, amb el propòsit comú d'incentivar la recerca convoquen, anualment, el Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques, amb l'objectiu de premiar el millor treball de recerca d'aquesta matèria, elaborat pels estudiants de batxillerat dels centres públics, concertats i privats de Catalunya.