Lliçó magistral 'Ernest Lluch' 2012

Las tres vidas de la antigua Constitución de la Corona de Aragón, per Miguel Herrero y Rodríguez de Miñón

Dia:
Divendres 23 Novembre
Hora:
Localització:
Universitat de València, Facultat d'Economia (Sala Ignasi Villalonga)

Universitat de València i Fundació Ernest Lluch-Secció valenciana

• Convocatoria13-11image001.JPG
 La lliçó magistral 'Ernest Lluch' 2012 versarà sobre Las tres vidas de la antigua Constitución de la Corona de Aragón i anirà a càrrec de Miguel Herrero y Rodríguez de Miñón. L'acte tindrà lloc el proper divendres 23 de novembre, a les 10:30h, a la Universitat de València, Facultat d'Economia (Sala Ignasi Villalonga).

Acte cívic: En acabar l’acte acadèmic, es proposarà als assistents anar a la planta baixa de la Facultat, al cantó del carrer Ernest Lluch amb l’avinguda dels Tarongers, per deixar un ram de flors fresques i escoltar el 'Cant dels Ocells' (versió de Pau Casals), a la plaça en memòria del professor Lluch.