Lliçó magistral Ernest Lluch 2011 a la Universitat de València

Universitat de València
Facultat d’Economia
Av. dels Tarongers
Sala Manuel Sánchez Ayuso [Planta 1].

Organitza: Universitat de València - Facultat d’Economia i Fundació Ernest Lluch - Secció Valenciana

• jordi-nadal-i-oller-9959.jpg
Lliçó magistral a càrrec del Professor Dr. Jordi Nadal :

• La ‘Hispano Suiza, Fábrica de Automóbiles S.A.’ (1904-1946) : Raons del seu èxit.

...i després...

Acte cívic: En acabar l’acte acadèmic, es proposarà als assistents anar a la planta baixa de la Facultat, al cantó del carrer Ernest Lluch amb l’avinguda dels Tarongers, per deixar un ram de flors fresques a la plaça en memòria del professor Lluch.