La Luz de la razón. Literatura y cultura del Siglo XVIII

Acte de presentació del llibre dedicat a la memòria d'Ernest Lluch.

Dia:
Dimarts 25 Gener
Hora:
Localització:
Centro Aragonés.
Carrer de Joaquín Costa, 68. Barcelona

Organitzen: Diputación de Zaragoza - Institución Fernando el católico i Centro Aragonés de Barcelona
Col·labora: Fundació Ernest Lluch

• Libro.Laluzdelarazn.jpg
Es presenta a Barcelona (Centro Aragonés) el llibre editat per Aurora Egido i José Enrique Laplana, publicat per la Institución Fernando el Católico amb el suport de la Diputació de Saragossa.

L'acte tindrà lloc el proper dimarts, 25 de gener, a les 19:30 hores, a la seu del Centre Aragonès de Barcelona (carrer Joaquim Costa, 68), i comptarà amb la participació de la senyora Aurora Egido, directora de la càtedra "Baltasar Gracián" i patrona de la Fundació Ernest Lluch; del senyor Pere Gimferrer, escriptor; del senyor Enric Lluch, vicepresident de la Fundació Ernest Lluch, i el senyor Carlos Forcadell, director de la Institució Fernando el Católico.

El volum La Luz de la razón. Literatura y cultura del Siglo XVIII. A la memoria de Ernest Lluch, és un llibre que recull les aportacions realitzades els dies 10, 11 i 12 de desembre de 2008, en les jornades que van tenir lloc a la seu de la Institución Fernando el Católico de la Diputació de Saragossa, impulsades per la Cátedra Baltasar Gracián.

Localització