XVè Seminari Ernest Lluch d'Economia a la Universitat de Barcelona

Dijous 23 Novembre
Hora:
Localització:
Sala de Recepcions. Facultat de Ciències Econòmiques i Socials de la UB. C/JM Keynes

Fundació Ernest Lluch i  Facultat d'Economia i Empresa de la UB

• CartellOK_SeminariXV.jpg
El proper dijous 23 de novembre a les 12 hores a la Sala de Recepcions de la Facultat d'Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona tindrà lloc la conferència La defensa dels clients d'operadors privats de serveis públics: protecció de drets i més enllà, a càrrec de:

Modera:
  • Anton Costas. Catedràtic d’Economia de la Universitat de Barcelona
Participen:
  • Sergi Sanchís. Customer Counsel d'Agbar.
  • José Luis Oller. Defensor del Client d'Endesa.
  • Amaya Arriola. Defensora del Client de Telefònica.

Localització