La crisi del deute i l'euro

IX Seminari Ernest Lluch d'Economia (2011)- Universitat de Barcelona

Dia:
Dijous 10 Novembre
Hora:
Localització:
Aula Magna. Facultat d’Economia i Empresa de la
Universitat de Barcelona. Diagonal 690. BCN

Organitzen: Facultat d’Economia i Empresa de la
Universitat de Barcelona i Fundació Ernest Lluch
Col·labora: Universitat de Barcelona
Amb el suport de: Generalitat de Catalunya, Diputació de Barcelona i Ajuntament de Barcelona

• Cartell2011baixa.JPG
La crisi del deute i de l'euro. Què pot passar en un futur proper? Quins escenaris i actuacions n'esperem de la UE?  I d'Espanya? La novena edició del Seminari Ernest Lluch d'Economia a la UB enguany se centra en "La crisi del deute i  l'euro", i constarà de tres ponències inicials i d'un debat posterior, amb la participació de:

• José Carlos Díez. Economista en Cap de Intermoney. Professor d'Economia de la Universidad Alcalá de Henares
  • Santiago Carbó. Catedràtic d'Anàlisi Econòmica de la Universidad de Granada.
  • Antón Costas. Catedràtic de Política Econòmica de la Universitat de Barcelona