La burbuja y la crisis. Los orígenes económicos del voto a podemos

Conferència de José Fernández Albertos a la UPF

Dia:
Dimarts 10 Octubre
Hora:
Localització:
 Aula (pendent de concretar) del Campus de la Ciutadella de la UPF.
 Organitzen: Fundació Ernest Lluch i UPF - Facultat de Polítiques

La ponència 'La burbuja y la crisis. Los orígenes económicos del voto a podemos’ tindrà lloc el proper dimarts 10 d'octubre a les 13 hores a l'aula aula 40.246 del Campus de la Ciutadella de la UPF.
  • ConferenciaExtra1UPF-FernandezAlbertos.jpg
 En el marc de col·laboració iniciat l’any passat entre la Fundació Ernest Lluch i el Departament de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona, es duen a terme diverses iniciatives acadèmiques. Una d'elles, la participació dels alumnes del Grau en Filosofia, Economia i Política en el Cicle de Diàlegs al Palau Macaya de Barcelona. L'altra iniciativa és la realització de seminaris i ponències com és el cas d'aquesta, una activitat circumscrita a l'alumnat i que comptarà amb la participació del professor José Fernández Albertos.

Sobre el ponent:

José Fernández Albertos

Investigador permanent a l'Institut de Polítiques i Béns Públics del CSIC. És doctor en Ciències Polítiques per la Universitat de Harvard (2007), màster (2002) i doctor-membre (2007) pel Centre d'Estudis Avançats en Ciències Socials de l'Institut Juan March, llicenciat en Ciències Polítiques i de l'Administració (1998) i Diploma d'Estudis Avançats (2002) per la Universitat Complutense de Madrid. El seu camp d'investigació se situa en la intersecció de les àrees d'economia política comparada, economia política internacional i política comparada.

Ha estat investigador visitant en diferents universitats internacionals i ha treballat com a consultor extern per al World Development Report del Banc Mundial el 2006, i en 2007- 2008 va treballar com a investigador en el projecte "Markets, the State and the dynamics of inequality: how to advance inclusivament growth ", finançat pel Programa de Desenvolupament de Nacions Unides a Llatinoamèrica. Parts del seu treball han estat presentades a les reunions anuals de l'American Political Science Association, Midwest Political Science Association, International Political Economy Society i en les sessions conjuntes i conferències generals de l'European Consortium for Political Research, entre d'altres.

Localització