Jornada de Portes Obertes a l’Arxiu Ernest Lluch i Martín

Dijous 9 Juny
Hora:
Localització:
Seu de la Fundació Ernest Lluch.
Santa Eulàlia 66-80
Vilassar de Mar

Organitza: Fundació Ernest Lluch
Amb el suport de: DIBA
Col·laboren: Biblioteca Ernest Lluch de Vilassar de Mar, Ajuntament de Vilassar, Ajuntament BCN; Generalitat Presidència

Targetó d'invitació
Primera Jornada de portes obertes de l’Arxiu Ernest Lluch i Martín per tal de donar a conèixer el seu fons documental, coincidint amb el Dia Internacional dels Arxius.

La jornada tindrà lloc el proper 9 de juny de les 10 a les 13 hores i s’estructura al voltant d’una visita guiada a l’arxiu i a la seu de la Fundació on s’hi exhibeix l’exposició “Ernest Lluch, l’esforç per construir un país”.

Es prega que tota persona interessada, prèviament es posi en contacte amb secretaria per tal de confirmar assistència: secretaria@fundacioernestlluch.cat o bé trucant al 937 590 084.