Jornada dedicada als 25 anys de la Llei General de Sanitat, a València

Dijous 28 Abril
Hora:
Localització:
Sala d'actes de la UGT-PV.
C/Arquitecte Mora, 7 - baixos
VALÈNCIA

Organitza: Unió de Pensionistes, Jubilats i Prejubilats de la UGT-PV
Col·labora: Secció Valenciana de la Fundació Ernest Lluch

• Programa.jpg
La Comissió Executiva Nacional de la Unió de Pensionistes, Jubilats i Prejubilats de la UGT-PV, organitza amb la col·laboració de la secció valenciana de la Fundació Ernest Lluch, aquesta jornada commemorativa del 25 aniversari de l’aprovació de la Llei General de Sanitat.  Jornada que també serà d'homenatge a Ernest Lluch, qui fou ministre de Sanitat entre 1982 i 1986 i l’impulsor de la universalització de la sanitat a Espanya.

17:00 hores: Inauguració
  • Miguel Usó Villanueva. Secretari de Salut, Serveis Socio-sanitaris i Dependència de la UGT-FSP-PV
  • José Cano Pascual. Il·lustríssim Director General de Recursos Huumans de la Conselleria de Salut
17:30 hores: La Lllei general de Sanitat 25 anys després
  • José Ramón Mayans Ferrer. Metge. Secretari de Benestar Social i Sanitat del PSPV-PSOE
18:15 hores: Llums i ombres de les transferències de Sanitat a les Comunitats autònomes
  • Juan Ignacio Subías. Metge. Portaveu de Sanitat a les CortsValencianes del PSPV-PSOE
19:00 hores: Homenatge a Ernest Lluch
  • Vicent Soler i Marco. President de la Secció Valenciana de la Fundacíó ernest Lluch. Catedràtic d’Economia.
19:30 hores: Cloenda
  • Conrado Hernández Mas. Secretario General UGT-PV