Diàlegs - Jornada de Presentació a Barcelona

Diàlegs per a la qualitat democràtica

Dia:
Dimarts 15 Novembre
Hora:
Localització:
CaixaForum Barcelona.
Avinguda de Francesc Ferrer i Guàrdia,6-8
08038 – Barcelona

Organitzen: Obra Social "la Caixa" i Fundació Ernest Lluch
Han Col·laborat: RBA; Generalitat de Catalunya; Diputació de Barcelona i Ajuntament de Barcelona

Presentació del projecte Diàlegs al CaixaForum Barcelona amb la presència a la taula rodona de debat de:  Joan Majó; Daniel Innerarity; Joaquin Arango; José Antonio Zarzalejos i Joan Manuel Tresserras
  • PortadadialegsBCN.JPG
Al llarg d’aquest 2011 s'han realitzat 10 diàlegs a l’entorn d’Espanya. Cadascún d’ells ha comptat amb dos protagonistes experts en la matèria, persones totes elles que reuneixen capacitat de visió i anàlisi sobre un tema clau de l’àgora pública, per tal de proporcionar-nos des del respecte punts de vista diferenciats i/o complementaris. En posterioritat a la realització dels diàlegs i a l'emissió dels mateixos a La 2, es duran a terme quatre Jornades de Presentació, a Barcelona, Madrid, València i Saragossa, on es donaran a conèixer les tesis exposades pels dialoguistes, amb la presència d’alguns dels seus protagonistes.
Presentació a Barcelona
CaixaForum Barcelona – 15 novembre 2011

Programa (Clica per accedir al PDF)

18.30 - Presentació Institucional + Presentació dels Resultats del projecte:

- Benvinguda i salutació dels representants de les entitats organitzadores:
  • Fundació "la Caixa" - Jaume Lanaspa, director Obra Social "la Caixa"
  • Fundació Ernest Lluch - Lluís Maria de Puig, vicepresident
- Informe a manera de conclusions a càrrec de:
  • Joan Fuster, director del Projecte Diàlegs
19.00 – Diàlegs per a la qualitat democràtica
(taula de debat amb la presència d’alguns dels seus protagonistes)

• Modera: Antonio Franco