Homenatge a Ernest Lluch des del Saló de Cent de l'Ajuntament de Barcelona

Localització:
ONLINE des del Saló de Cent de l'Ajuntament de Barcelona

Organitza: Ajuntament de Barcelona

Divendres 27 de novembre a les 18h no et perdis l’acte de record i homenatge a Ernest Lluch al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona. L'acte serà retransmés en directe,aquí
  • PropostatargetoAJBCN_7.jpg
L’Alcaldessa de Barcelona Ada Colau Ballano i el President de la Fundació Ernest Lluch, Joan Majó i Cruzate:

Es complauen convidar-vos a visionar online l’ acte de record “20 anys sense Ernest Lluch”, que inclourà la conferència “Reptes actuals i post-COVID per al Sistema Nacional de Salut”, a càrrec de la Sra. Beatriz González López-Valcarcel, catedràtica de Mètodes Quantitatius en Economia i Gestió de la Universitat de Las Palmas de Gran Canària.

Hi intervindrà:
  • Ada Colau, alcaldessa de Barcelona