Homenatge a Ernest Lluch a Sant Sebastià

Localització:
Ernest Lluch Kultur Etxea - Donostia
Casa de Cultura Ernest lluch - Sant Sebastià

Ernest Lluch Kultur Etxea de l'Ajuntament de Sant Sebastià i Fundació Ernest Lluch

• emailERNESTLLUCHOMENALDIA2.jpg
Homenatge a Ernest Lluch en record dels 20 anys del seu assassinat a mans d'ETA. El llibre de Joan Esculies 'Ernest Lluch. Biografía de un intelectual agitador', serà l'eix d'un col·loqui en el que l'autor estarà acompanyat per Enric Lluch i Odón Elorza.

L'acte tindrà lloc el proper dijous 10 de desembre a les set de la tarda a l'Ernest Lluch Kultur Etxea de Donostia.