Finalistes i acte de lliurament del Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques 2019

Dia:
Divendres 17 Maig
Hora:
Localització:
Sala de Graus Albert Calsamiglia del Campus de la Ciutadella de la UPF.

Facultat de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra i Fundació Ernest Lluch,

• CartellCienciespolitiques20192.jpg

La Facultat de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra i la Fundació Ernest Lluch, amb el propòsit comú d'incentivar la recerca convoquen, anualment, el Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques, amb l'objectiu de premiar el millor treball de recerca d'aquesta matèria, elaborat pels estudiants de batxillerat dels centres públics, concertats i privats de Catalunya.

El proper divendres 17 de maig de 2019, a les 12:00 hores, tindrà lloc l'acte de lliurament del XIVè Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques, a la Sala de Graus Albert Calsamiglia del Campus de la Ciutadella de la UPF.

A l'espera de desvetllar el guanyador en el transcurs de l'acte de lliurament del premi -divendres 17 de maig de 2019- ,el jurat format per membres d'ambdues institucions ha determinat que els finalistes (presentats per ordre alfabètic dels pseudònims dels autors) siguin els següents:

• Alma Rosé per "La música dels catalans deportats als camps de concentració nazis. Buscant la llum dins la barbàrie"
  • Mars per "DecInSidim. Pressupost participatiu"
  • Nebur per "Laforsa d'un moviment"
  • Xiuxiueig per "Donald Trump entre línies"

Una vegada més, ens plau destacar la qualitat i també la quantitat dels treballs presentats, dels quals en sobresurten aquests finalistes, pel seu rigor, originalitat i excel·lència.