Finalistes i acte de lliurament del Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques 2017

Acte d'entrega d'aquest premi al millor treball de recerca de batxillerat

Dia:
Divendres 19 Maig
Hora:
Localització:
Auditori Mercè Rodoreda del Campus de la Ciutadella de la UPF.

Organitza: Fundació Ernest Lluch i Facultat Polítiques i Socials UPF

• Cartell2016_17.jpg
La Facultat de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra i la Fundació Ernest Lluch, amb el propòsit comú d'incentivar la recerca convoquen, anualment, el Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques, amb l'objectiu de premiar el millor treball de recerca d'aquesta matèria, elaborat pels estudiants de batxillerat dels centres públics, concertats i privats de Catalunya.

El proper divendres 19 de maig de 2017 a les 12:00 hores tindrà lloc l'acte de lliurament del XIIè Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques, a l’auditori Mercè Rodoreda del Campus de la Ciutadella de la UPF.

A l'espera de desvetllar el guanyador en el transcurs de l'acte de lliurament del premi -divendres 19 de maig de 2017- ,el jurat format per membres d'ambdues institucions ha determinat que els finalistes (presentats per ordre alfabètic dels pseudònims dels autors) siguin els següents:

• Madame Rosa - Avec Quoi Choisissent les gens la tête ou la poche
  • Mediterrània - La crisi dels refugiats a Europa
  • Plimpli - Cossos i noms: molt més que un preu
  • Teresa - No oblidis escriure'm
  • Yastal - Ús i abús de les TIC en els adolescents. Estudi en un centre de secundària
Una vegada més, ens plau destacar la qualitat i també la quantitat dels treballs presentats, 98 en total, dels quals en sobresurten aquests finalistes, per la seva rigorositat, originalitat i excel·lència.