Europa i el nou Mediterrani

Hora:
Localització:
Casa de Cultura de Gandia

Càtedra Alfons Cucó de la Universitat de Valèncis - Universitat d'Estiu de Gandía. Amb la col·laboració de la Fundació Ernest Lluch

La secció valenciana de la Fundació Ernest Lluch reedita de nou la seva col·laboració amb la Càtedra Alfons Cucó per tal de portar a terme una taula rodona en el marc de la Universitat d'Estiu de Gandia.

L'acte es realitzarà el proper dimarts 19 de Juliol a les 20 hores, a la Casa de Cultura de Gandia. El tema proposat per enguany és el d' Europa i el nou mediterrani i es comptarà, entre altres, amb la presència de Lluís Maria de Puig, vicepresident de la Fundació Ernest Lluch i ex-president de l'Assemblea del Consell d'Europa.