Es convoca el XIV Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques (Batxillerat)

Dia:
Dilluns 22 Abril
Hora:
Localització:

Organitza: Fundació ernest Lluch i Facultat de Polítiques i Socials de la UPF

• CartellCienciespolitiques20190.jpg
La Facultat de Ciències Polítiques i Socials de la Universitat Pompeu Fabra i la Fundació Ernest Lluch, amb el propòsit comú d’incentivar la recerca en l’àmbit de les Ciències Socials i Polítiques, convoquen el XIV Premi Ernest Lluch de Ciències Socials i Polítiques.

Aquest premi s’atorga al millor treball de recerca desenvolupat en l’àmbit de les Ciències Socials i Polítiques realitzat durant el present curs acadèmic 2018-2019, en els centres de secundària públics, privats o concertats de Catalunya.

El termini de presentació dels treballs finalitzarà el dilluns 22 d’abril de 2019 i té una dotació de 700 euros pel treball premiat i de 100 euros per cadascun dels accèssits que es concedeixin.

També pots accedir a les bases de la present convocatòria, seguint aquest enllaç.