Segon diàleg dels I Diàlegs Anuals sobre Polítiques de Sanitat i bon Govern - FUNCAS - Madrid

Dia:
Dimecres 6 Març
Hora:
Localització:
  Seu de FUNCAS/CECABANK. Calle Caballero de Gracia 28, 28013 Madrid. Metro Sevilla.
  FUNCAS i Fundació Ernest Lluch

Objectiu dels diàlegs
Mantenir un diàleg entre dues persones que pels seus coneixements i experiència en el sector de la salut poden aportar idees, opinions i judicis útils per orientar la definició de polítiques i reformes que millorin el sistema sanitari i altres àmbits crítics per a la salut dels espanyols. El diàleg serveix de base per a una discussió amb els assistents. L'audiència és oberta tot i que es convoca especialment a responsables del sector, professionals sanitaris, acadèmics, associacions d'usuaris i estudiants universitaris.

Format
El diàleg no té moderador i els dialoguistes tracten els diferents temes de forma auto-gestionada, a partir d'un guió previ treballat amb anterioritat amb ajuda de responsables de les dues fundacions organitzadores. Durant 50 minuts - 1 hora i després es dóna pas a les preguntes del públic. Es recolliran per l'organització de forma escrita i es farà una selecció per sintetitzar. Des del faristol es traslladaran les preguntes als dialoguistes perquè responguin en un torn de contestació conjunt

2n Diàleg: Els preus dels nous tractaments oncològics i la sostenibilitat del Sistema Nacional de Salud
Dimecres 6 de març de 2019 a les 18h.

• Josep Tabernero Caturla - Presidente de la Sociedad Europea de Oncología Médica (ESMO), Director del Vall d’Hebron Instituto de Oncologia (VHIO).Jefe del Servicio de Oncología Médica del Hospital Vall d’Hebron-Barcelona
  • Beatriz González López-Valcárcel - Catedrática de Métodos Cuantitativos en Economía y Gestión de la Universidad de Las Palmas de GC.

Programa provisional

18.00 - Apertura Institucional
  • Representante/Director de FUNCAS
  • Joan Majó - Presidente de la Fundació Ernest Lluch