Big Data i política. El poder de l'algoritme

Auditori Campus Ciutadella UPF
Facultat de Ciències Socials i Polítiques de la UPF i la Fundació Ernest Lluch

11.00h Benvinguda i presentació

11.15h Conferència a càrrec de:
  • Rafa Rubio.  Professor Titular del Departament de Dret Constitucional i director del grup de recerca sobre participació i noves tecnologies (i+dem) a la Universidad Complutense de Madrid. Membre de la Comissió de Venècia
12.00h Torn obert de preguntes

12.30h Taula rodona amb la participació de:
  • Berta Barbet. Investigadora Postdoctoral en el Departament de Polítiques i Dret Públic de la Universitat Autònoma de Barcelona. Doctora en Polítiques i relacions internacional per la Universitat de Leicester i Mater en Comportament polític i opinió política per laUniversitat d’Esssex.
  • Imma Ranera.  Directora General de Christie & Co per Espanya i Portugal. Membre de la Junta de +Demo. Llicenciada en Dret per la UNED i Técnic Superior en Relacions Públiques i Comunicació per la Universitat de Barcelona.
  • Modera: Joan Roselló. Consultor Polític i en Assumptes Públics. Llicenciat en Dret i Ciències Polítiques (UPF), màster en Ciències jurídiques avançades (UPF). Treballa en la consultora estratègica Public Affairs Experts.

13.30h
Comiat