Economia i Societat: València i Catalunya, sempre distants?

Acte a l'Ateneu Barcelonès a propòsit de la publicació del llibre de V. Soler "L'ofici de raonar".

Dia:
Dimarts 14 Juny
Hora:
Localització:
Ateneu Barcelonès (Sala d'actes)

Ateneu Barcelonès amb la col·laboració de la Fundació Ernest Lluch i Publicacions de la Universitat de València

• LlibreVSoler.jpeg
Acte organitzat per l'Ateneu Barcelonès amb la col·laboració de la Fundació Ernest Lluch, que versarà sobre les relacions Catalunya-València. L'acte comptarà amb la presència del catedràtic d'Economia de la Universitat de València  i autor del llibre "L'ofici de raonar", Vicent Soler; del catedràtic d'economia de la Universitat de Barcelona, Germà Bel i del periodista i escriptor, Francesc Viadel.

Amb la col·laboració de: