Diàlegs - Jornada de Presentació a València

Dijous 24 Novembre
Hora:
Localització:
Aula 1 (Aula dels Cavallers) – UIMP Valencia Palau de Pineda. Plaza del Carme, 4 – 46003 Valencia (España). Tel. 963 108 020 / 019 / 018. Fax. 963 108 017 – secretaria_valencia@uimp.es

Organitza: Fundació Ernest Lluch
Amb el suport de: Fundació La Caixa
Col·laboren: Universitat de València i UIMP (València)

Presentació del projecte Diàlegs a l'auditori de la UIMP de València amb la presència a la taula rodona de debat de Joan Romero; Francisco Pérez
i Pedro Coca
  • PresenValencia.jpg
Al llarg d’aquest 2011 s'han realitzat 10 diàlegs a l’entorn d’Espanya. Cadascún d’ells ha comptat amb dos protagonistes experts en la matèria, persones totes elles que reuneixen capacitat de visió i anàlisi sobre un tema clau de l’àgora pública, per tal de proporcionar-nos des del respecte punts de vista diferenciats i/o complementaris. En posterioritat a la realització dels diàlegs i a l'emissió dels mateixos a La 2, es duran a terme quatre Jornades de Presentació, a Barcelona, Madrid, València i Saragossa, on es donaran a conèixer les tesis exposades pels dialoguistes, amb la presència d’alguns dels seus protagonistes.

Jornada de Presentació a València
 Seu UIMP Valencia Palau (Aula 1 (Aula dels Cavallers)

Programa (aquí en PDF)

11.00 - Presentació Institucional + Presentació dels Resultats del projecte: - Benvinguda i salutació entitats organitzadores (10m.)
  • Fundació La Caixa
  • Fundació Ernest Lluch
- Informe a manera de conclusions:
  • Director del Projecte Diàlegs, Sr. Joan Fuster
11.30 – Taula de debat -  El Diàleg territorial en la competitivitat i finançament d'infraestructures.

• Modera: Vicent Soler
  • Dialoguistes convocats: