Diàlegs - Jornada de Presentació a Saragossa

Dijous 15 Desembre
Hora:
Localització:
Edificio Paraninfo (Sala de Junta de Gobierno)
Gran Vía, 2. 50005 Zaragoza

Organitza: Fundació Ernest Lluch
Amb el suport de: Fundació "la Caixa"
Col·laboren: Universidad de Zaragoza-Càtedra Ernest Lluch, Facultat d'Econòmiques UZ, Heraldo de Aragón, Gobierno de Aragón

Presentació del projecte Diàlegs a la Universidad de Zaragoza amb la presència a la taula rodona de debat de: Enrique Barón, Francisco Pérez i José María Serrano.

• FlyerZGZA_cara.jpg

12.00 - Presentació Institucional + Presentació dels resultats del projecte:

- Benvinguda i salutació dels representants de les entitats organitzadores
- Informe a mode de conclusions:
  • Joan Fuster, director del Projecte Diàlegs
12.30 – Taula de debat -  Diàleg sobre les perspectives de l'economia espanyola

• Modera: Mikel Iturbe, director de Heraldo de Aragón.
  • Dialoguen:
    • Enrique Barón. Ex-president del Parlament Europeu i ex-ministre.
    • Francisco Pérez. Catedràtic d'Anàlisi Econòmica de la UV. Director del IVIE. València.
    • José María Serrano. Catedràtic d'Economia Aplicada. Membre de la RACMyP

14.00 – Comiat

Descripció

Al llarg d’aquest 2011 s'han realitzat 10 diàlegs a l’entorn d’Espanya. Cadascún d’ells ha comptat amb dos protagonistes experts en la matèria, persones totes elles que reuneixen capacitat de visió i anàlisi sobre un tema clau de l’àgora pública, per tal de proporcionar-nos des del respecte punts de vista diferenciats i/o complementaris. En posterioritat a la realització dels diàlegs i a l'emissió dels mateixos a La 2, es duran a terme quatre Jornades de Presentació, a Barcelona, Madrid, València i Saragossa, on es donaran a conèixer les tesis exposades pels dialoguistes, amb la presència d’alguns dels seus protagonistes.

Localització