Diàlegs - Jornada de Presentació a Madrid

Diàlegs per a la qualitat democràtica

Dia:
Dimarts 22 Novembre
Hora:
Localització:
Caixaforum - Madrid

Obra Social La Caixa i Fundació Ernest Lluch

Presentació del projecte Diàlegs al Caixa Fòrum de Madrid amb la presència a la taula rodona de debat de Juan Luis Cebrián; Gabriel Elorriaga; Emilio Ontiveros y Luis de Guindos
  • PRESMAD22NOV0.jpg
Al llarg d’aquest 2011 s'han realitzat 10 diàlegs a l’entorn d’Espanya. Cadascún d’ells ha comptat amb dos protagonistes experts en la matèria, persones totes elles que reuneixen capacitat de visió i anàlisi sobre un tema clau de l’àgora pública, per tal de proporcionar-nos des del respecte punts de vista diferenciats i/o complementaris. En posterioritat a la realització dels diàlegs i a l'emissió dels mateixos a La 2, es duran a terme quatre Jornades de Presentació, a Barcelona, Madrid, València i Saragossa, on es donaran a conèixer les tesis exposades pels dialoguistes, amb la presència d’alguns dels seus protagonistes.

Jornada de Presentació a Madrid

(CaixaForum Madrid) – 22 novembre 2011

Programa (Clica per accedir al PDF)

18.30 - Presentació Institucional + Presentació dels Resultats del projecte:
- Benvinguda i salutació entitats organitzadores
  • Fundació "la Caixa" - Jaume Lanaspa, director de l'Obra Social
  • Fundació Ernest Lluch - Lluís Maria de Puig, vicepresident
- Informe a manera de conclusions:
  • Joan Fuster, director del Projecte Diálegs
19.00 – Diàlegs per a la qualitat democràtica
(taula de debat amb la presència d’alguns dels seus protagonistes)
  • Modera: Antonio Franco