Desafiaments tecnològics i innovació aplicada a l'indústria esportiva

Diàleg 4 del cicle IVIE 2020 sobre esport, salut i economia

Dia:
Dimecres 14 Octubre
Hora:
Localització:
 Centro Cultural Bancaja
Sala Ausiàs March
Plaça de Tetuán, 23
46003 València
 Organitzen: Fundació Ernest Lluch i IVIE
Col·labora: Fundació Bancaixa

• D4_NewsletterFELL.jpg

Argumentari:

innovació és fonamental en la indústria esportiva, ja que gràcies a ella s'augmenta el rendiment esportiu (nous dissenys de productes), s'obren nínxols de negoci (com app, videojocs, nous productes, i-sport, etc.), es transforma la indústria esportiva, es produeixen canvis en l'espectacle esportiu (per exemple, amb el VAR), apareixen noves professions, apareix el màrqueting esportiu, etc. En la mesura que la pràctica i el seguiment dels esports s'han convertit en fenòmens de masses, nombroses innovacions tecnològiques vinculades a aquestes activitats es converteixen en nínxols de negoci rellevants, i de vegades molt rellevants.

En aquest context, els experts dialogaran sobre temes com la importància de la innovació en l'esport, la importància dels mercats derivats de la mateixa, el desenvolupament de clústers industrials vinculats a les activitats d'equipament esportiu, el paper dels centres d'innovació, la importància de les noves tecnologies aplicades a l'esport com a font de generació de riquesa, el perfil dels professionals dedicats a aquestes, la connexió entre tecnologia i disseny de material esportiu i salut, la importància del finançament públic a la innovació en l'esport , les aportacions que la tecnologia pot fer per adaptar l'esport a la nova normalitat post-Covid-19, etc.

DIÁLOGO 4: Desafíos tecnológicos e innovación aplicada a la industria deportiva

14 octubre 2020 | 18:30 - 20:00h

• Iris Córdoba. Directora general de Global Sports Innovation Center powered by Microsoft. Licenciada en Derecho por la Universidad de Buenos Aires, master en Políticas Publicas en la Universidad de Alcalá, en Economía Digital en la EOI y Gestión Deportiva CIES-FIFA.
  • David Rosa. Subdirector Técnico del Centro de Innovación Social y Urbana de Valencia (Las Naves)

*Entrada gratuita amb Inscripció prèvia obligatòria: aquí

**Mesures COVID-19: Aquest cicle es durà a terme garantint les condicions de seguretat sanitària, tan per als assistents como per als ponents. Els diàlegs seran presencials amb aforament limitat i/o es retransmetran per streaming.

*** Consulta el programa del cicle, aquí