D8. Europa en combustió: noves prioritats

Dijous 3 Desembre
Hora:
Localització:
Sala d'actes del Palau Macaya de la Fundació "la Caixa"

Organitza: Fundació Ernest Lluch
Col·labora: Fundació "la Caixa"

Vuitè i últim diàleg del cicle de #DiàlegsLluchMacaya dedicats a 'Un món en combustió', avui sobre el futur d'Europa amb Cristina Gallach i Federica Mogherini
  • D8baixa.jpg
 Argumentari

La Unió Europea viu sumida en una profunda crisi multicausal des de fa una dècada. Per tot plegat, alguns vaticinen un col·lapse del model econòmic, social i cultural europeu. D’altres, en canvi, hi saben veure l’oportunitat per progressar en grans reformes estructurals. Hi ha qui, per contra, faria una esmena a la totalitat i construiria una nova Unió Europea. Amb tot això, la crisi de la Covid-19 ha reconfigurat totes les polítiques previstes per a aquest mandat 2019-2024, que just fa un any es va posar en dansa. Estem davant d’una Europa en combustió. Si és així, qui doma el foc?

Dialoguen

Cristina Gallach.
Secretaria d’Estat d’Assumptes Exteriors i per a Iberoamèrica i el Carib

Federica Mogherini. Rectora del College of Europe. Alta representant de la Unió Europea per a Afers Exteriors i Política de Seguretat (2014-2019) (PENDENT DE CONFIRMACIÓ)