D7. El futur dels sistemes nacionals de salut després de l’impacte del COVID 19

Dijous 26 Novembre
Hora:
Localització:
  Sala d'actes del Palau Macaya de la Fundació "la Caixa"

Organitza: Fundació Ernest Lluch
Col·labora: Fundació "la Caixa"

Setè diàleg del cicle 'Un món en combustió' protagonitzat per Beatriz González López-Valcarcel i Jeffrey E. Harris
  • D7Baixa.jpg
 Argumentari

Els SNS s’han vist interpel·lats pels seus professionals i per la mateixa ciutadania, que els ha redescobert com un pilar del seu benestar. Els reptes passen també per garantir-ne la sostenibilitat econòmica. Cal que ens aturem i mirem on som, on volem anar i quin ha de ser el camí per fer-ho, i posar en posició preferent les polítiques de salut pública. Els 35 anys de l’aprovació de la Llei general de sanitat impulsada pel ministre Ernest Lluch són un motiu més per reflexionar sobre les necessitats i els reptes del SNS del segle XXI.

Dialoguen

Beatriz González López-Valcarcel. Catedràtica de Métodos Cuantitativos en Economía y Gestión de la Univ. de Las Palmas de GC. Presidenta sortint de la Sociedad Española de Salud Pública y Adm. Sanitaria

Jeffrey E. Harris Catedràtic d’Economia al Department of Economics at the Massachusetts Institute of Technology (MIT). Metge internista al Massachusetts General Hospital

*Adquirir entrades online per aquest diàleg: aquí