D5. El futur de la salut pública. Riscos i oportunitats

Dijous 11 Novembre
Hora:
Localització:

Entrada gratuiïta amb inscripció prèvia obligatòria. Pot tramitar la reserva, aquí
  • Dialeg5.jpg
 Argumentari

La pandèmia ha provocat una crisi sanitària i econòmica sense precedents. Amb la recuperació econòmica a l’horitzó, urgeix una reforma del sistema de salut que posi en valor i prioritzi, els ensenyaments del què funcionava i què cal repensar. Els models de Salut Pública necessiten reformes, major finançament o voluntat política per a muscular el que ja existeix sobre el paper. Quins són els models de salut pública en perspectiva comparada que ens poden ajudar a evitar la intervenció del sistema assistencial? La possibilitat de noves pandèmies, la incidència de les noves tecnologies, la salut mental, les cures, la necessitat de fer millores en formació i salaris dels professionals del món sanitari i assistencial a l’atenció primària, són alguns dels reptes pendents per a garantir un sistema de salut pública integral, universal i robust. Quin model de salut pública es necessita?

Dialoguen

• Beatriz González López-Valcárcel
    Catedràtica de Mètodes Quantitatius en Economia
    i Gestió de la Universitat de Las Palmas de Gran Canaria