D5. El diàleg en temps d'acceleració

Dijous 12 Novembre
Hora:
Localització:
Sala d'actes del Palau Macaya de la Fundació "la Caixa"

Organitza: Fundació Ernest Lluch
Col·labora: Fundació "la Caixa"

Cinquè diàleg del cicle 'Un món en combustió' protagonitzat pels filòsofs Daniel Gamper i Michael Marder
  • D5baixa.jpg
 Argumentari

Dels quatre elements que representaven la matèria en l’antiguitat clàssica, és el foc el que representa millor el punt d’inflexió polític que caracteritza la hipermodernitat. El foc constitueix l’element incandescent que envolta, com a risc i possibilitat extrema, el llenguatge i la pràctica de la política. Així, el necessari diàleg polític és un diàleg en temps de combustió, accelerat. I ens cal entendre el bagatge ideològic que hi ha darrere d’aquesta pràctica i dels esdeveniments que expliquen la nostra vida quotidiana per saber quin diàleg és el possible.

Dialoguen

Michael Marder, professor investigador de Filosofia Ikerbasque a la Universitat del País Basc, UPV/EHU.

Daniel Gamper, professor de Filosofia Moral i cap del Departament de Filosofia de la Universitat Autònoma de Barcelona.

*Adquirir entrades online per aquest diàleg: aquí
**Per a més informació sobre el cicle i reserva d'entrades d'altres sessions:  aquí