D4. Ok, Boomer!

Les friccions de l'acord intergeneracional

Dia:
Dimecres 28 Octubre
Hora:
Localització:
 Palau Macaya de la Fundació "la Caixa"
 Organitza: Fundació Ernest Lluch
Col·labora: Fundació "la Caixa"

Quart diàleg del cicle 'Un món en combustió' protagonitzat pel politòleg Pablo Simón i el demògraf Julio Pérez Díaz
  • d4baixa.jpg
 Argumentari

Alguns dels tòpics que últimament operen en clau de conflicte generacional caricaturitzen un fenomen real: la ruptura dels models socials, econòmics, polítics, tecnològics i energètics compartits que havien predominat des de la segona meitat del segle XX. Però si bé és cert que s’observen friccions que dificulten seriosament el diàleg intergeneracional, també ho és que poden ser generadores de noves enteses i potencialitats.

Dialoguen

Pablo Simón, professor de Ciència Política al Departament de Ciències Socials de la Universitat Carlos III de Madrid.

Julio Pérez Díaz, investigador del Consell Superior d’Investigacions Científiques (CSIC) a l’Institut d’Economia, Geografia i Demografia del Centre de Ciències Humanes i Socials.

*Adquirir entrades online per aquest diàleg: aquí
**Per a més informació sobre el cicle i reserva d'entrades d'altres sessions: aquí