Cultura: finançament, gestió i promoció des de les institucions

Localització:
 Sala d'Actes de la Biblioteca Ernest Lluch
 Fundacio Ernest Lluch

DIÀLEG2: (Divendres 24 de maig de 2019, a les 18.30 hores)
Cultura: finançament, gestió i promoció des de les institucions
  • Berta Sureda. Coordinadora de la redacció del Pla de Cultura de les Illes Balears 2017-2027 dins la Conselleria de cultura, participació i esports del Govern de les Illes Balears.

• Lluís Bonet. Professor titular d’economia aplicada. Coordinador del Programa de doctorat en Gestió de la cultura i el patrimoni (integrat en la línia de recerca del nou programa de doctorat Societat i Cultura), i del Màster oficial en Gestió cultural. Director dels Títols propis de postgrau en Gestió Cultural de la Universitat de Barcelona.