Conferència: Ernest Lluch, l’esforç per construir un país

Dissabte 15 Octubre
Hora:
Localització:
Casa Social del Sord de Manresa i Comarques.
C/ Circunval.lació 35 bxs.
93.873.99.51.
casmacs@hotmail.com

Casa Social del Sord de Manresa i Comarques.

• CASMACescut.jpg
El proper dissabte 15 d’octubre a les 19 hores tindrà lloc la Conferència Ernest Lluch, l’esforç per construir un país, a càrrec d'Enric Lluch, vicepresident de la Fundació Ernest Lluch.

La Fundació Ernest Lluch col·labora amb la CASMAC (Casa Social del Sord de Manresa i Comarques). realitzant aquesta conferència que pretén donar a conèixer la vida i obra d'Ernest Lluch, així com divulgar el projecte Diàlegs, que vertebra la tasca vigent de la Fundació.

La conferència comptarà amb intèrpret en el llenguatge dels signes.